SMS API

SMS API – це бренд компанії LINK Mobility, одного з лідерів мобільних комунікацій та CPAaaS-рішень у Європі за кількістю відправлених повідомлень.

 

LINK Mobility пропонує послуги для маркетингових підприємств та державного сектору, створюючи інноваційні рішення для зв’язку бізнесу з клієнтами та платформ з користувачами.

 

У червні 2020 року група мала 33 000 клієнтів у Європі та надіслала майже 10 мільярдів повідомлень.

 

Компанія SMS API належить LINK Mobility Poland Sp. z o.o., а її материнська компанія LINK Mobility котирується на Ослівській фондовій біржі (Oslo Stock Exchange) під тикером "LINK".

 

Послуги SMS API

 

Компанія SMS API надає такі основні послуги:

Масова розсилка SMS

Перевірка номерів у HRL

Голосові повідомлення (VMS)

RCS (Rich Communication Services)

BaseBooster

Відправлення MMS

Прийом SMS

Link Conversations

WhatsApp Business API

Інтеграції з іншими сервісами

 

Історія SMS API

 

2007 – заснування компанії SMS API.

 

2014 – запуск платформи SMSAPI. Обсяг SMS-розсилок виріс на 90%, створено глобальну версію SMSAPI.

 

2015 – оновлення візуальної ідентифікації бренду та перше бізнес-нагородження: "Gazele Biznesu" за зростання доходів на 369,7% за останні три роки.

 

2016 – досягнуто рекорд у відправленні SMS (близько 540 мільйонів повідомлень на рік), вдруге отримано "Gazele Biznesu" за зростання доходів на 200% за три роки.

 

2017 – компанія стала частиною міжнародної групи LINK Mobility – європейського лідера SMS-комунікацій. Знову отримано "Gazele Biznesu" за зростання доходів на 214% за рік.

 

2018 – група Link Mobility була придбана американським фондом ABRY Partners. Назву компанії змінено з ComVision Sp. z o.o. на LINK Mobility Poland Sp. z o.o.. Нагородження "Gazele Biznesu" за зростання доходів на 310,84% за останні три роки.

 

2019 – новий рекорд з відправки SMS (понад 1 мільярд повідомлень). Запущено Network Operation Center для моніторингу 24/7. Рівень задоволеності клієнтів (NPS) – 79 та 75. Нагородження: "Gazele Biznesu" та "Diament Forbesa".

 

2020 – рівень задоволеності клієнтів (NPS) – 76 та 77%. Знову отримано нагороди "Diamenty Forbesa" та "Gazele Biznesu". Запуск платформи SMSAPI у Швеції.

 

Повернення