logo shema team

Історія співпраці з BitFaktura

“Ми значно зекономили час на документообіг. ”

 

Про shema.team

Команда shema.team поєднуює в собі performance-агентство (PPC, web-аналітика) та продуктову компанію (розробляють продукти по автоматизації PPC). Вони фокусуються на eCommerce та проектах з великою кількістю трафіку. Серед клієнтів shema.team: dok.ua, укрпас, Isei, Treeum (finance.ua), Будинок Іграшок, Chicco, Blanche та інші. Команда shema.team знають свою справу і працюють чітко в 3-х напрямках: PPC, веб-аналітика та автоматизація PPC. Завдяки своїм напрацюванням та автоматизації процесів вони здатні в короткі терміни запустити кампанії у Google та Facebook навіть для інтернет-магазинів з мільйонами товарів, досягти гарних результатів та високої рентабельності інвестицій в рекламу.

У нас серед клієнтів є найбільший інтернет-магазин за продажем автозапчастин та автотоварів. Для навіть кількох спеціалістів запускати все вручну, підтримувати та оптимізувати – це непросто. Для таких випадків ми разом із програмістами розробляємо систему автоматизації та допомагаємо полегшити керування кампаніями.

— Ірина Кожухова, співзасновниця shema.team

shema team Ірина Кожухова

Трудомісткий процес виставлення рахунків-фактур

Перед тим, як почали користуватися BitFaktura, команда shema.team створювала свої рахунки-фактури вручну, використовуючи Google Docs. Коли потрібно було створити рахунок для клієнта, вони копіювали шаблон, змінювали дані та надсилали файл електронним листом. Цей процес був доволі трудомістким та незручним. Звісно, що команду shema це не влаштовувало, оскільки вони завжди прагнуть до автоматизації будь-яких процесів, навіть внутрішніх. Вони почали думати над тим, як вирішити дану проблему .

Точно не хотіли інтегрувати будь-які складні системи - такі як 1С. Нам було потрібно тільки виставляти рахунки та акти виконаних робіт, щоб вирішити наше завдання.

Рахунки-фактури в 3 рази швидше

Перед розробкою своєї системи вирішили перевірити готові рішення на ринку та натрапили на BitFaktura. Після тестування інструменту протягом 30 днів, під час безкоштовного пробного періоду, їм вдалося втричі скоротити час, який витрачали на виставлення рахунків-фактур. В результаті вирішили продовжувати користуватися BitFaktura.

Мені здається, що нам вдалося втричі скоротити час на виставленню рахунків. Знову ж таки, подобається, що є функція відправки рахунків клієнтам на пошту прямо з інтерфейсу - це все дуже зручно.

Ось функції, якими користується команда shema.team:

  • створення рахунків-фактур
  • створення відділів для надсилання рахунків-фактур різним клієнтам
  • копіювання посилань на рахунки-фактури з системи
  • автоматичне надсилання рахунків-фактур клієнтам електронною поштою
Завдяки використанню цих та інших функцій, команді shema вдалося не тільки скоротити час, витрачений на виставлення рахунків та збільшити їх професійність, а також звільнити більше часу для важливіших завдань.

Ми значно зекономили час на документообіг. У компанії shema.team прийнято автоматизувати все, що тільки можна автоматизувати. У випадку з документообігом ми також запланували розробку якоїсь зручної системи з виставлення рахунків. На щастя, зустріли готове просте і зручне рішення.

 

Коротко про результати використання BitFaktura

  • повна автоматизація процесу виставлення рахунків
  • створення рахунків-фактур приблизно 3 рази швидше
  • полегшення відстеження та запису рахунків-фактур
  • зберігання рахунків-фактур в одному місці
  • надсилання рахунків-фактур клієнту одним кліком

 

Після того як ми запитали, які вказівки shema.team може дати фірмам які починають користуватися програмою BitFaktura, відповіли –

Швидше почніть користуватися нею та переходьте до автоматизації решти процесів!